Social media (strategie)

Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, Pinterest en Foursquare: de ontwikkelingen in sociale media hebben een grote impact op leiderschap, marketing en communicatie tussen mensen en organisaties. Mensen zijn mondiger en koesteren nieuwe verwachtingen. Onze interactieve trainingen geven u inzicht in de impact van sociale media op uw organisatie. U krijgt inzicht in wat er ‘te koop’ is, hoe het werkt en onverhoopt mis kan gaan, wat de nieuwe trends en ontwikkelingen zijn en hoe andere organisaties social media (succesvol) inzetten. De grote vraag is natuurlijk: wat wil en kun je als organisatie bereiken met sociale media? Hoe kun je bijvoorbeeld je eigen community (doelgroep) aan je binden, hoe monitor en scan je wat er in de social media over je gesproken wordt? Welk protocol kies je als organisatie? En hoe zet je aan de hand van ons handige stappenplan een daadwerkelijk strategie op? Communisenso werkt als het om social media gaat samen met Gertjan Geurts (Blue Max), recent bijvoorbeeld voor de VNG Academie en Frankwatching.
Communisenso kan u ook van advies voorzien bij een crisis die staat uit te breken. Stel dat nieuws gaat uitlekken (tot aan Kamervragen toe): hoe pak je die crisis dan aan in zowel de klassieke als nieuwe media? In welk tv-programma legt u wat uit met goed voorbereide boodschappen? Wat wordt uw online strategie?
Wilt u ons stappenplan c.q. draaiboek voor online crisiscommunicatie gratis ontvangen? Mail dan naar info@communisenso.nl.